sâmbătă, 8 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 5 :x



     ☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥De cand te-am vazut miai furat inima...si nu mai pot so gasesc...
♥Sub lumina lunii ne onduim trupurile in dansul dragostei.....suntem o singura fiinta :x
♥Vraja trupului tau m-a cuprins....iti simt greutatea....respitatia ingreunata...:x
♥Ne-am unit trupurile intr-unul...buzele tale le ating pe ale mele...am inchis ochii...ma las condusa de tn :x
♥M-as jertfi pe altarul dragostei pt tn .
Iubirea e o floare rara il intalnesti odata in viata
♥Vreau sa ma iei sub protectia aripilor tare......si sa nu ma mai lasi sa plec..
♥I-am cerut lui Dumnezeu un inger pazitor si mi te-a dat pe tn :D
♥Ingerii sunt fiinele bune care ne indreapta spre bine si ne pazesc...si tu esti un inger caci ma pazesti si ma indrepti spre bine 
♥Viata e un drum nesigur...am nevoie de tn ca sa-l pot parcurge:)
♥Esti ingerashul meu...si asa vei fi mereu :x
Inima imi bate nebuneste....corpul meu simte o placere ascunsa :x
♥Te apropri de mn......inima imi spune sa ma las sedusa :x
♥Simt cum buzele tale se unesc cu ale mele..simt placerea manipulatoare care ma seduce...sunt a ta si potzi face ce vrei cu mn :x
♥Esti stapanul meu in aceasta noapte...eu sunt sclava ta :x
♥Esti atat de departe...abia astept sa-ti simt  trupul aproape de mn :x
♥Ma faci sa plang de fericire.....esti singurul/a care ma intelege!
♥Cand imi spui ca ma iubesti.....am un motiv in plus ca sa traiesc:x
♥In ochii mei...esti cea mai frumoasa fiinta de pe pamant! :x
♥Mi-as da si sufletul si inima......ca sa-ti demonstrez cat de mult te iubesc!:x
♥Ai intrat prea adanc in inima mea ca sa te pot scoate! :x
♥Ghearele tale au intrat adanc in sufletul meu....dak as incerca sa le scot m-ar durea prea tare! :((
♥Plang si nu stiu unde vreau sa ajung...as vrea sa-mi traiesc viatza makar umpik...nu vreau sa mai fiu sluga ta!:(
♥Toata lumea se crede corecta si perfecta...dar nu stiu sa recunoasca cand si cat au gresit...
♥Esti ca o sageata otravita ai intrat in trupul meu si pui stapanire intro secunda pe el...
♥Esti dragutz,esti bogat... esti visul orkarei fete proaste...:))
♥Vreau sa plang de fericire.......si o lacrima sa ajunga pe inima ta :x
♥Dak ai fi o lacrima nu as plange niciodat ca sa nu te pierd :d
♥Never lies with love...if you lie...have broken a innocent heart
♥Daca m-ai iubi cu adevarat...nu m-ai face sa plang atat :((


     ☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu