luni, 10 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 7 :x

  ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥As  vrea sa vars o lacrima da nu prea pot..
♥Mi sa secat fantana de apa sarata din care luam fiecare lacrima
♥N-am mai fost la mare de mult timp si mi sa golit sticluta in care tineam apa sarata 
♥Parca am trece un fior cand ma gandesc la acele zile de fericire..
♥Dak m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tn si eu as raspunde viata iar tu ai pleca suparat nestiind ca viata mea esti chiar u
♥Fara tine zilele mele s-au sfarsit pe acest pamant..sunt doar o umbra care sta degeaba si nu pot face nimik in privinta asta:((
♥Fericirea si tristetea t-io faci chiar u...nu da vina pe oameni nevinovati ...
♥Cand o sa te paraseasca..sa-ti aduci aminte ce tiam spus...si cat te-am iubit... :((
♥M-ai aruncat ca pe un gunoi...am fost jucaria ta...dar acuma totul se va schimba
♥Trupul meu este golit de bucurie...eman tristete peste tot in jur ...as vrea ca asta sa se schimbe...
♥Am dansat dupa cum u miai cantat.....si eu crezusem ca ma iubesti...
♥Cand ne-am despartit credeamca o sa mor ... dar acuma realizez cat de bine imi este fara tine :D
♥M-am ofilit....dar la primavara o sa infloresc din nou                   
♥Chiar daca poate nu se vede...sunt usor de ranit...nici nu-ti poti inchipui cat de des mai ranit ...
♥M-am lasat in bataia vantului....dar vantul s-a trasformat in furtuna...
♥Sunt putine lucruri care tin o vesnicie.....majoritatea tin doar o perioada...
♥Urasc mere acre...stii dc?Pt ca definesc sufletul tau...
♥Viata este un dar.....nai dreptul sa tio iei...ci trebuie sal inapoiezi deasta D-zeu neo ia prin moarte
♥Crek sa suparat pe mn...imi pare bine...fiindca acuma stie cum ma simt eu...
♥Sufletul meu se hraneste cu iubirea ta...Daca iti retrag iubirea...eu n-o sa mai pot trai
♥Nimik nu a duru mai mult...decat vorbele tale...
♥M-ai intepat cu un ac cu venin...E un venin special ce se cheama moarte...
♥Aripile mele s-au dus odata cu iubirea ta...Acuma nu mai pot zbura si nici sa fiu fericita
♥Imi vine sa-mi zmulg aripile si sa le arunc ...caci nu mai are rost sa le pastrez...
♥Odata am fost fericita ...acuma imi vine sa mor de tristete
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu