duminică, 9 octombrie 2011

Šłåłüšüríí àmüzáпł۟e :P

   
♥M-i sau inecat corabiile...de cand ai plecat
♥As vrea sa fiu o acadea....ca sa ajung la buzele tale...
♥As vrea sa fiu cu tn.......dar nu prea stiu dak esti buna la pat :P
♥Gandul asta ma framanta de cateva luni ...nu stiu ce sa fac...
♥De cand te-am vazut......inca mai am in minte sanii tai apetisanti ca doua mere...
♥Cand nu dormi esti enervant dar cand dormi esti asa dulce :x 
♥Eu sunt chiora si tu nu vezi ca te inseala...
♥Te iubesc.....pot sa vad ce ai intre picioare?
♥As vrea sa fiu un inger.......ca sa ajung la ,,inima`` ta ;))
♥Am aflat de ce nu ma mai iubesti.........noaptea trecuta am fost cam slaba :(
♥O sa mai exersez cu vecinu de la doi......o sami dea el niste lectii
♥Tu esti singurul care a gasit cheia....si a reusit sami deschida inima
♥Vrei sati fac si tie cautari?
♥Te simt in fiecare noapte...Esti atat de pufos:x...Esti ursul meu de plus :x
♥Mai traiesti? Sau te-am dat gata cu miscarile mele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu