vineri, 7 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 2 :x

Shy alte statusuri :
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥Esti un drog pentru mine ,curgi prin venele mele ,esti un venin puternic...nu exista antidot 
♥Esti ca un drog pentru mine,dak nu-l iau nu mai pot trai..
♥Iubire=speranta,nu-i un pacat sa iubesti si atunci cand suferi fara cineva,Dumnezeu te testeaza...
♥Dak in viata nu ai suferit inseamna ca cineva akolo sus tea uitat...
♥Provocarile fac parte din viata noastra ,trebuie sa trecem peste ele ca sa ajungem la premiu
♥Cascada nu poate varsa atatea lacrimi cate am varsat eu...
♥Nu e vina mea ca m-am indragostit,doar tu esti de vina...doar frumusetea ta :x
♥Inima mea te vrea inapoi dar se teme ca ii vei face mai mult rau...
♥Cu ce am gresit sa te iubesk ?
♥Cand te vad ochii mei stralucesc,inima mea tresare si bate nebuneste,cuvintele mele dispar, corpul meu tremura...e un semn cat de mult te iubesk :x

♥Vreau sa jucam intr-o piesa de teatru in care tu sa fii regizorul inimii mele :x
♥Sa scrii un scenariu dupa care sa jucam amandoi! :x
♥Dc te simt atat de aproape ,dar... totusi esti atat de departe :(
♥Tot ce-mi doresc e sa fii stapanul inimii mele :x
♥M-ai prins intr-o cusca a dragostei fara scapare si plang si suspin ...nu mai am scapare :((
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu