vineri, 7 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 1 :x



In acest blog va voi arata niste statusuri originale...de dragoste ...de imapacare si alte chestii...
Le-am facut impreuna cu o prietena...sper sa va placa :)
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥ 
♥As vrea sa fiu un fluture,sa zbor din floare-n flare,sa zbor pe langa chipul tau..sa ma asez in palma ta...iar apoi...tu alegi...mai lasa libera sau intr-o cusca de sticla unde nu as putea iesi si as muri.
♥Dragostea e ca o poveste trista,trebuie luata cu incetul,la inceput e fantastic si te fascineaza...pe la mijloc lucrurile devin mai seriose...iar la sfarsit se termina totul tragic :((
Niciodata nu am crezut ca voi plange asa mult...ca voi suferi ca o proasta...ca doare asa tare si ca trece asa greu :((
♥Nimeni nu stie ce-i in inima mea...pe cine urasc sau pe cine iubesc...doar eu stiu asta...
♥In fiecare minut ma gandesc daca sa uit de tine sau daca sa te recastig...raspunsul este in fata mea...dar eu sunt prea orbita de tristete ca sa-l vad.
♥Te voi astepta chiar si dupa ce bataile inimii vor ceda.
♥Trupul meu e pe pamant dar sufletul meu e cu tine mereu... :x
♥Inima mea bate in gol fara tine.. :(
♥Cuvintele nu sunte de ajuns ca sa-ti spuna cat de mult te iubesc..Te doresc...vreau sa fii cu mine iar si sa uitam de suparari...sa traim fericiti si sa nu ne pese de nimik :x
♥De cand ai plecat ai luat jumatate din inima mea cu tine :x
♥Incerc sa te uit dar nu pot...oriunde ma duc doar chipul tau il vad
♥Ochii mei vad doar chipul tau..urechile mele aud doar vocea ta..nasul meu simte doar mirosul tau...noaptea simt doar mangaierea ta ,dar din pacate doar in vis esti al meu :((
♥Cuvintele sunt spuse deja...e prea tarziu,inima ma doare..in ficare secunda imi trece prin minte chipul tau,vocea ta dulce si buna....si cuvintele care n-i le spuneam odata
♥Pe zi ce trece ma imbolnavesc tot mai tare ...e o boala nemai intalnita...e Iubirea
♥Nimic nu ma mai poate inveseli decat ...vocea ta ,zambetul tau,privirea ta si vorbele dulci care ieseau din gura ta...
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu