luni, 10 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 8 :x

       ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
Este asa greu sa te uit...nici un minut nu trece fara sa ma gandesc la tine..ai fost viatza mea..si inca esti..nu-ti dau seama ca inca te iubesk enorm?
Minciunile sunt pentru oamneii lasi...
Am fost pusa la incercare zi de zi...Am aflat ca toate vin si ca toate se duc...
Fiecare lacrima se transforma in cristal si reda speranta in inima mea :)
♥Am sters din vocabularul meu cuvantul iubire...nu mai stiu ce inseaman si nici cand se foloseste...
Dupa fiecare furtuna vine...si vremea frumoasa.. :D
Spinii tai au lasat in urma lacrimi de sange....dar pe mn nu ma mai inteapa
In niciun moment nu am vrut sa te ranesc...dar acuma..nu mi-ai dat de ales :(
Spinii iubirii au intrat adanc in inima mea si au sparto ca pe un balon...
Cu dragostea sa nu te joci...caci potzi rani persoane importante pentru tine...
Cuvintele sunt irosite in zadar...eu vreau doar fapte...
Regretele nu mai au rost..iubirea a fost...si nu va mai fi nici unpik
Ripostez cu cuvinte...vad ca nu sunt de folos...nici sa te ranesc nu mai pot...
Bariera dragostei a fost pusa...nimic nu o mai inlatura...
Am scris intr-un carnetel tot ce miai spus...iar acuma le intorc impotriva ta!!
Nu mai dau 2 bani pe privirea ta...
♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu