duminică, 9 octombrie 2011

P○۷εšłεα 4 :x


O fata si un baiat se indragostisera de Valentine`s day.....au trait multe clipe frumoase timp de 2 ani.....intr-o zi cand se plimbau ca de obicei duminica, baiatul ii spune fetei:,,Stiu ca o sa-ti frang inima dar am cunoscut pe altcineva......si o iubesc foarte mult mai mult decat te-am iubit pe tn.........as vrea sa ne despartim...''Fata se uita in ochii ,baiatului il ia de mana si ii spune suspinand:``Nam nimik impotriva dak inima ta iti spune asta n-o sa te oblig sa stai cu mn doar pt ca eu te iubesc .dar dak se v-a intampla ca ea sa-ti franga inima asa cum mi-ai frant-o si tu pe a mea sa-ti amintesti cat de mult te iubesc si te voi iubi mereu si te voi astepta pana cand sufletul meu imi va parasi trupul si te voi astepta si dupa asta mereu,,. Baiatul ii spune: ,,Imi pare bn ca ma intelegi o sa-mi amintesc de tn....''. 
Trecu un an doi trei si baiatul tot isi amintea de fata si de ziua in care ia spus acele vorbe si de toate clipele petrecute impreuna.
Niciodata nu realizase pana atunci ca o iubea atat de mult.......a cautato mult timp pana cand cineva ia spus ia dat o adresa.....sa dus la adresa respectiva dar era intrun cimitir.....si cand a vazut mormantul pe el scria``Te iubesc,Andrei.,, .Si el atunci a ridicat capul spre cer si a strigat: ,,Nu, de ce eu mi-am dat seama ca o iubesc asa de mult.... Doamne dc ai luat lumina ochilor mei raza de soare, acolo sus la tn ,dc o iubesc mai mult ca viata mea....ce sa fac numai pot rezista!!...''.Au trecut zile intregi,iar baiatul nu mai manca nu mai bea nimica a incecat sa se omoare de cateva ori dar nu a reusit.....pana la urma dupa o luna pentru ca nu a mancat deloc, a murit.......cei dragi lau gasit mort in casa si in ziua cand sa-l dezbrace sa-l imbrace in hainele bune ca sa-l inmormanteze au observat ca in dreptul inimii avea tatuat chipul ei.......au murit amandoi de Valentine`s day ,au murit in aceeasi zi ,da numai ca in ani diferiti...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu