sâmbătă, 8 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 4 :x



 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥Dragostea nu se exprima prin cuvinte...ea se simte...si nu se spune prin cuvinte ce dese ori pot pacali o persoana
♥Soarele si luna plang odata cu mn...doar ei pot simti ce simt si eu
♥Soarele meu de cand ai plecat....ai luat cu tn toata lumina si caldura din viata mea
♥Cand esti cu mn ....ma simt libera ma simt ca pot atinge cerut
♥Trebuie sa apreciezi ceea ce ai....sa nuti doresti mai mult ca poti pierde totul...
♥Azi am uitat ceva......sati spun cat de mult te iubesc!!:x 
♥Tu esti ingerul inimii mele......cel care imi lumineaza calea
♥O ultima dorinta........sa prind aripi......si sa zbor la sufletul tau :x 
♥Iubesc ceea ce esti..nu ceea ce ai :x 
♥Nu imi voi pierde iubirea pentru tine si nici nu ma voi lasa ispitita de alti baieti...tu esti viatza mea si te voi iubi mereu
♥O zi fara tn e ca un an fara ploaie.....ca un fluture fara aripi.......ca un soare fara caldura
♥Sufletul meu e inghetat...doar caldura ta ii poate da viata 
♥Dragostea mea neimpartasita este facuta din putere si hotarare!
♥Nimik nu imi poate schimba parerea despre tine...
♥Te-am iubit...te iubesc...si te voi iubi pana ma voi duce sus in ceruri...
 ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu