vineri, 28 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 10 :x

  
  Si timpul trece...mintea uita...inima te tine minte..:(
      Eu am plecat...si te-am lasat,nu te-am uitat....doare mult ce s-a intamplat,dar trecutul nu-l putem schimba
   ♥Nimeni si nimic nu v-a crede ceea ce spui tu...minciunile sunt spuse si dor nespus de mult :((
     Trebuie sa simti iubirea,astfel n-are rost sa fi cu cineva pe care nu-l iubesti :)  
     Impreuna am avut sute de mii de belele,impreuna am trecut peste ele,peste toate...Asa ca pot spune: Viata noastra filmul bate!
    M-ai lovit din plin cu sentimente de ura...desi a trecut mult timp...amintirile dor si ma fac din ce in ce mai trist/a
      Evit din ce in ce mai mult discutiile cu tine...findca ma doare sa vorbesc cu persoana pe care o iubesc si care ma ranit asa de mult
      Nu te-am uitat si nu o s-o fac niciodata fiindca te iubesc prea mult :x
     Te urasc pt k m-ai facut sa ma simt mika si fara niciu-un rost in viata asta pe care am primit-o sa o duc mai departe fericita si nu k u sa o distrugi si sa o faci sa sufere.Te urasc pt k mi-ai castigat increderea si apoi ai lasat sa se duca incet....te urasc pt k nu m-ai lasat sa-ti demonstrez de fapt ca nu merit ceea ce-mi faci.Te urasc pt k am luptat singura pt amandoi si u te uitai si simteai numai bucuriile de la sfarsit,iar eu ca proasta sufeream ,acele suferinte u mi le provocai si ma lasai sa le duc in spate.Dar cel mai mult sufar fiindca inca te iubesc ca o proasta....
     Sentimente nevinovate de iubire ti-am daruit,dar tu mi le-ai aruncat si m-au lovit in inima,iar acuma imi sangereaza din cauza ranilor
      Inima mea s-a facut scrum...iar cenusa ei o ti u intr-un borcan ca sa iti aduci aminte de mn
      M-am obisnuit sa te iubesc...desi tu nu ma iubesti,doar te folosesti de mine,dar tine minte cat de mult te-am iubit eu
 ♥Do you know how many fucking times i've cried for you ? :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu