sâmbătă, 8 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 3 :x

Shy mai multe statusuri :
  ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥Ea are un vis.....si cand inchide ochi poate zbura.
♥Atata frumusete are pe exterior.....dar sufletul ei e pustiu si intunecat..=((
♥Cand cineva iti taie aripile...nu mai poti zbura si uiti cum e...:((
♥Cand cade cineva din cer si spatele ii sangereaza..acela nu este om...e un inger care sufera :(
♥Prin ochi tai pot vedea universul :x
♥Sangele tau imi curge prin vene....inimile noastre bat in acelasi timp....ceva ciudat se intampla
♥Lacrimile unui inger sunt pure si nevinovate...pacat ca ingerii nu plang
♥Nici nu poti sa stii......cate lacrimi am varsat pt tn...si inca mai vars...
♥Nu avem nevoie de cuvinte.....ochi tai imi vorbesc
♥Cred ca nu ma mai iubesti......inima mea a incetat sa mai bata... :((
♥Tu numai esti langa mn.....dar nimeni numi poate lua amintirile... 
♥Ma uit la stele si imi pun o dorinta........sa fi langa mn
♥Te-am iubit in zadar...Daca stiam ca nu v-a merge...nici nu as fi incercat...
♥Flacarile imi topesc inima...de ce mai parasit?
♥Flacara sperantei nu se va stinge niciodata
♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu