luni, 10 octombrie 2011

Šłåłüšüríí 9 :x

   ♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥
♥Hibernez intr-un somn adanc al triistetii...si nu ma voi trezii pana nu va veni vara...
♥Nimeni nu ma v-a trezi din acest somn adanc...Prefer sa dorm tot restul vietii
♥Cand ingerii isi pierd penele de soare din aripi nu mai pot zbura bine si cad de fiacare data cand incearca ...
♥Demonii pun stapanire pe persoanele iubite...ne fac mult rau...dar noi tot ii iubim
♥Cand stai in intuneric...lumina te poate bucura sau te poate arde...pe mine ma bucura cand vad cate o limnina in sufletul meu intunecat...
♥Nimik nu e mai rau dekat sa o ranesti pe persoana iubita...
♥Chiar dak esti departe...acolo unde soarele nu rasare...vreau sa stii ca eu itzi trimit o bucata de soare...o bucata din inima mea
♥Cand zambesti,soarele rasare dinnou in viata mea...
♥Mor mai bine...dekat sa sufar in fiecare zi ca o proasta
♥Cred ca innebunesc...nu mai inteleg nimik...tristetea m-ia inundat minte si nu mai pot gandi corect...fac totul prost si nimik nu-mi iese bine :((
♥Amintirile ma inabusesc in aburii tristetii...raceala acesteia ma omora..nu mai pot respira...
♥Ai un suflet de aur...dar pacat ca nu il folosesti...
♥Poate sunt eu prea naiva...askult cu inima...desi nu alege corect...ma face fericita...dar si in acelasi timp in mine este o farama de tristete care strica tot
♥Sufletul meu e mort...nimik nu-l mai reinvie...
♥Cerul ma asteapta,simt asta...parca imi sopteste sa vin cat mai curand fiindca ii e dor de ingerul din mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu